امتحانات
 

 

مقررات شرکت در امتحانات پایان ترم

دانشجویان عزیز:

هنگام شرکت در جلسه آزمون مقررات زیر را دقیقاً رعایت فرمایید:

 

1.   به همراه داشتن کارت دانشجویی و اخذ کارت آزمون از گزارش 428 سیستم گلستان، الزامی است.

2.   45  دقیقه قبل از شروع هر آزمون ،در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید.

3.   همراه داشتن کیف ،کتاب،جزوه ،موبایل و هر گونه وسایل الکترونیکی دیگر و هر گونه برگه و یادداشت در ابتدا میانه و یا در پایان هر جلسه امتحانی به منزله تقلب تلقی گردیده و برای دانشجو نمره 25/0 همراه بادرج در پرونده تحصیلی منظور خواهد گردید.

4.   همراه داشتن ماشین حساب ، کتاب قانون و ... در جلسه امتحانی منوط به آن است که در سربرگ سوال امتحانی مربوطه اجازه همراه داشتن اینگونه موارد داده شده باشد.

5.   دانشجویان عزیز دقت نمایید، پاسخنامه چاپ شده ( print شده) با مشخصات فردی تان تطبیق کند. در صورت وجود هرگونه مشکل مسئول جلسه را در جریان قرار دهید .در غیر این صورت مسئولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده دانشجو است.

 تذکر  : دانشجویانی که قرار است آزمون آنها به صورت رایانه ای برگزار شود لازم است درساعت مقرر در سایت آزمون رایانه ای حاضر شده و شماره شناسنامه و  شماره دانشجویی خود را به همراه داشته باشند که با وارد کردن آنها می توانند آزمون خود را شروع نمایند . در صورت همزمانی آزمون رایانه ای  با آزمون کاغذی دانشجو باید ابتدا در آزمون رایانه ای  شرکت نماید و پس از پایان آزمون رایانه ای  در آزمون کاغذی شرکت نماید.  حداکثر زمان ورود به سیستم آزمون رایانه ای 15 دقیقه می باشد.

6.   به تعداد سوالات و زمان آن در سربرگ دقت نموده و در صورت مغایرت در تعداد سوالات فوراً مراقب را در  جریان قرار دهید .

7.   همه دانشجویان بایستی نام و نام خانوادگی خود را بر روی برگه چک نویس درج نمایند.

8.   هرگونه علامت گذاری بر روی سوالات امتحانی ممنوع می باشد.

 

9.  پاسخنامه های خود را تمیز و بدون تا خوردگی نگاه داشته و تحویل دهید. ضمناً به هیچ عنوان پاسخنامه و بارکد را مخدوش ننموده و محل مشخص شده را با خودکار امضاء نمایید. در صورتی که پاسخنامه به هر دلیل مخدوش گردیده و امکان قرائت پاسخنامه و اعلام نمره مربوطه موجود نباشد هیچ گونه حق اعتراضی برای دانشجو متصور نمی باشد.

 

10.  پاسخنامه های تستی را فقط با مداد مشکی نرم پررنگ، پر نمائید.

11.  در حین برگزاری آزمون از صحبت نمودن ، نگاه کردن به اطراف و همراه داشتن یادداشت ،خودداری نموده در غیر این صورت با فرد خاطی بر اساس آئین نامه انضباطی برخورد قانونی به عمل خواهد.

12.  در صورتی که دانشجوئی اشتباهاً پاسخنامه دانشجوی دیگری را تکمیل نماید و جواب سوالات را در آن درج نماید برای هر دو نفر غیبت درج می شود.

 

13.  کلیه نکاتی که مسئولان اجرایی آزمون متذکر شده یا از طریق بلندگو پخش می شود را رعایت نمایید.

14.  تکمیل کد سری سوال با توجه به توضیحات مندرج بر روی صفحه اول سوالات توسط دانشجو الزامی می باشد عواقب ناشی از عدم تکمیل یا درج اشتباه کد سری سوال به عهده دانشجو می باشد.

 

15.  کلیه دانشجویان موظفند برگ حضور و غیاب رابا خودکار امضاء نمایند.

16.  دانشجویانی که به طور همزمان بیش از یک امتحان دارند موظفند به مسئول جلسه این موضوع را اعلام و بعد از امتجان اول به هیچ وجه جلسه را ترکننمایند.

17.  دانشجویان موظفند بعد از پایان زمان هر آزمون ،سوال امتحانی ، پاسخنامه تستی، تشریحی و برگ چک نویس خود را تحویل مراقب داده ،و سریعاً ازحوزه امتحانی خارج شوند.

18.  دانشجویان معترض به سوالات هر عنوان درسی می توانند  سه روز پس از برگزاری هرآزمون و حداکثر  به مدت یک هفته اعتراض خود را به سوالات در سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir   ثبت نمایند.

 

یادآوری: در صورتیکه دانشجویان نسبت به پاسخنامه اسکن شده خود و یا کلید مربوطه اعتراضی داشته باشند می توانند اعتراض خود را به اداره آموزش مرکز تحویل نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

19.  در صورت اعتراض به نمرات تشریحی، دانشجویان از زمان اعلام نمره تشریحی توسط استاد به مدت 7 روز فرصت خواهند داشت تا درخواست تجدید نظر خود را در سیستم گلستان ثبت نمایند.

20.  دانشجویان مهمان اضطراری کارشناسی ، حضور در امتحان کارشناسی ارشد و دانشجویان الکترونیکی که  یک یا تعدادی از دروس ایشان تشریحی  باشد لازم است در هنگام پر کردن  پاسخنامه  تشریحی فقط یک روی پاسخنامه   (سمتی که دارای بارکد و مشخصات دانشجویی می باشد) را تکمیل نمایند.

21.  هیچ یک از آزمونها نمره منفی ندارد.

 

 
 
امتیاز دهی